Loppisfynd

Igår var vi ju som sagt på marknad. Och det var inte vilken marknad som helst, utan årets veteranmarknad. Detta event ägde rum i Nossebro, och det var det största i marknadsväg jag någonsin skådat. Dessvärre glömde jag kameran, vilket gjorde mig lite ledsen, för detta var grymt. Man kunde hitta ALLT man kunde drömma om, och inte bara i veteranklassen. Lena var i himmelriket vill jag lova, och jag är grymt imonerad av att jag klarade av att hålla mig till bara det jag köpte. För det var baskimig inte lätt. Inte bara prylar fanns det, utan även motorcyklar i alla dess former och klasser, och massor av läckra raggarbilar åkte runt och visade upp grymmeåken. 

Detta är vad jag kom hem med...



Och jag är GALET NÖJD över mina fina kap ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

wao, vad ska man säga, lite avis :-)



Ha en underbar dag!!!

2011-05-01 @ 12:49:50
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback