Ont igen!

Igår kväll så hände något i mig igen, jag fick samma hemska smärta som sist och det kändes som om något brast i mig... Andreas fick hämta Ipren till mig, och jag låg där och andades som om jag hade värkar. Efter en stund så släppte det såpass att jag kunde somna i alla fall, men det är inte bra än. Jag är livrädd att samma sak har hänt igen. Jag ser gravid ut! Är rejält svullen i magen även idag och är öm och "obehaglig". Det får bara inte hända igen! Men om det fanns fler cystor i mig, så borde dom väl ha tagit bort alla, inte bara den som blödde, eller?!

Kära gode gud, låt detta bara vara något annat och att jag får vara bra nu. Vill inte genomgå ytterligare en sån hemsk operation :(

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Men Lena!

Hua, skickar massor av styrkekramar, klart att de hade koll, när de var inne & rotade, men förstår din oro...



Du finns i mina tankar, oftare än du anar..

2011-05-06 @ 18:53:36
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: LindaNoremalm

Det är nog ingen fara vännen

2011-05-06 @ 20:46:39

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback