Ont om tid...

Jag hinner inte med att uppdatera just nu känner jag, LEDSEN, men det är så sanningen ser ut... Här har Ni något att njuta av så så länge...



Mer att läsa finns i min låsta för Er som har den!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: johanna

Underbar låt!

2011-05-24 @ 20:11:01
Postat av: Gnistan

Jag förstår dig L, ibland har man mer tid än annars, jag är precis likadan men tänker på dig i alla fall..



Kramisar

2011-05-25 @ 06:57:15
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Lina

Jag har inte kvar lösen till din låsta, hade det sparat i datorn men det försvann... Om du vill får du gärna maila mig det igen?

<3

2011-05-25 @ 20:51:21

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback