Skruvdragare och badrumsplaner

Jag blir helt matt! Kan fasen i mig inte skruva åt saker ordentligt med en skruvmejsel. I lägenheten var det inte svårt, för där hade vi så dåliga väggar. Men här har vi bra väggar, vilket betyder att det blir tungt som fasen att skruva åt skruvar ordentligt. Så när min kärlek slutat jobbet, så skall vi kolla på skruvdragare, OCH BADRUM.

Jepp, det skall beställas badrum nu, och jag vill helst ha gjort det igår så jag hoppas att dom inte har allt för lång väntetid. Såna gubbar har ju dessvärre oftast det, men jag vill ha det gjort innan semestern.

Så lite badrumsinspo då... Vi är rätt på det klara hur vi vill ha det, så vi får hoppas att vi hittar det vi söker live :)


Pic Inspirera Mera


Pic Living like Linda


Pic Inspirera Mera


Pic My showroom

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Oj, här händer det saker vill jag lova :-)

Visst är det kul att du orkar blogga, så jag kan spendera min ork hos dig vännen..



Det är mys att titta in här, får hoppas att min ork snart kommer tillbaka, blir så glad av att se er hålla igång..



Kramar till dig underbara.. :-)

2011-05-06 @ 15:55:11
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: L

- Gnistan:



TACK finaste :) Ja, nu har vi beställt badrum! Skall försöka hinna med att blogga om det sen. Kommer bli gubbläckert ;)

2011-05-06 @ 18:34:23
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback