TACK mosterfamiljen ♥





TACK underbara älskade Moster med familj för att Ni känner Oss så väl och för att Ni ville spendera helgen hos Oss... *KÄRLEK*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Fint, härligt roligt, lycka, lyckorus, sommar, sol & underbara trädgård!



Vill oxå ha citronträd, avis..

Får nog sätta ner kärnor till hösten, önskar jag hade gröna fingrar..



Olivträd skulle jag oxå vilja ha, ja det finns miljontals godbitar man vill ha.



Jag själv skulle sätta solrosor idag, har gjort det, men det kommer nog bli en stor bukett, för alla frön hamnade i samma hål.."fniss" - skickar lite blommor till dig om det blir för många på ett ställe!



Lovar!

2011-05-09 @ 16:35:35
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Tina

Vilka fina träd, kul att ha lite ovanligare.



Vilket program använder du när du redigerar bilder?? Du har så fint runt korten, ramarna..

Svara gärna i min blogg eller på mailen så ser jag det lättare=)

2011-05-10 @ 18:35:40
Postat av: Modern

Citronträd gillar jag!!!

2011-05-11 @ 07:02:05
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback