Hälsobröd à la Lena

I morses steg Millis och jag upp och bakade Hälsobröd. Jag älskar hemmabakt bröd och mitt Hälsobröd blir gudomligt, om man kan vara så fräck att säga så. Nu har det varit slut ett tag och jag har inte haft tid att göra nytt. Men idag tänkte jag att jag helt enkelt fick ta mig den tiden, för idag vaknade jag pigg, men massor av energi. Gårdagens sviter är som bortblåsta, och ingen är gladare än jag över det :)

Innan gräddning...



... och efter gräddning...



MUMMA! Nu skall det in en matpaj i ugnen. Tror att det blir laxpaj idag :) Och en bärpaj till efterrätt! Man får passa på när energin är hos mig ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Å vill ha receptet!

Ser Asgott ut...



2011-05-21 @ 08:02:55
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback