Ett beslut

Jag har uppdaterat den låsta bloggen nu med ett inlägg. Mer hinner jag inte nu, men det kommer mera när tiden finns. Ett LÅNGT inlägg är det i alla fall... Tryck på bilden för att komma till bloggen...

  
Ni som inte har lösen och gärna vill ha det... Maila mig på [email protected] Det är möjligt att jag har missat att skicka lösen till någon när jag bytte för ett tag sen med.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Du ser mejlen va? Isf får du gärna skicka så jag kan läsa den låsta! <3



Pussss

2009-12-08 @ 23:57:46
Postat av: Charlotte

mig missade du..hoppas allt är som det ska och du/ni mår bra..pöss

2009-12-09 @ 07:24:31
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag skulle också gärna få lösen. :-)

2009-12-09 @ 10:03:37
Postat av: madde

Jag vill också läsa=(... Har skickat dig ett mail!



kram

2009-12-09 @ 14:51:36
URL: http://thisisourlifestory.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback