Hi hi hi...

Fick ett samtal idag... Det var en viss Fruga som ville prata med Mrs Cullen ♥ Hi hi hi... Så störtskön ibland min fina!! Glad bidde jag av att höra hennes röst. Hon ringde precis när jag hade hämtat barn i Götet. Men det var inte det lättaste att hitta idag. Söt som hon är så erbjöd hon sig att följa med om hon inte hade jobbat sa hon. Då var jag ju redan där iofs och jag kan ju inte ta med mig andra när jag jobbar, men det var gulligt att erbjuda sig.
När jag hämta/lämna barn så får man besöka det ena stället "knepigare" än det andra. Fast detta var egentligen inte så svårt när man väl fick till det, men jag tycker det är krångligt med gatorna där. De är svåra att hålla reda på gatorna i Göteborg!! Men lycka var det när jag fann Odenplatsen i alla fall. Då hade jag något att utgå ifrån och en kvart senare så hade jag funnit mitt mål ;) SKAM den som ger sig!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

men jag trodde ju först du hämta dina goingar kössa

2009-12-31 @ 22:57:13

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback