Leverans

Igår så kom två leveranser julklappar "hem" till mig. Inte för att jag fick dem levererade till dörren men... ;) Inte bara julklappar var det. Det var även lite fint till moi, som jag har längtat efter =) Jag blev superdupernöjd för allt passade perfekt verkligen...



1. Vita träljusstakar i två-pack
2. Kamelfärgad polotröja med stor krage
3. Underbar svart morgonrock i plysch med luva
4. Döläcker svart cardigan/poncho
5. Vit långärmad baströja med knappar vid armsluten

Allt kommer från www.ellos.se

Julklapparna lägger jag inte upp för man vet aldrig vem som läser ;) Sen blev det även en necesär till mig som passar utmärkt nu när jag sover på jobbet =)

 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lena Ljungberg

Skitsnyggt. Allt. Ellos är tydligen das shit! Kram

2009-12-03 @ 11:53:56
URL: http://mammalenas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback