Lite designkorrigering och andra funderingar

Jepp, bloggen var för kladdig. Och egentligen vet jag inte om den fortfarande kanske är det. Jag har inte bestämt mig... Snart måste jag pysa till jobbet och det är lite som måste fixas innan.  Jag har skruvat ihop Millas spis med som hon fick i julklapp. Sötungen kan nu laga egen mat, så om jag har tur så låter hon min spis vara nu?! Jag längtar sååå efter det nya året nu, så jag kan få gå på mitt riktiga schema. Måste ha mer tid hemma känner jag!! Mitt hem måste prioriteras MER. Annars fungerar inte jag riktigt!! Just nu är det lite för rörigt känner jag. Nedervåningen är OK, men inte övervåningen och där måste det vara god feng shui. Både i barnens sovrum, i mitt sovrum, i hallen och på toaletten. Men som sagt, 2010 får komma först, för nu måste jag jobba året ut förutom onsdag...

HUR MÅR NI MINA VÄNNER?? Jag får dåligt samvete när jag inte hinner med att uppdatera mig om Era liv på samma sätt som innan:/ Men år 2010 är ett år med möjligheter... Det känner jag på mig. Och det är också ett år som jag kommer få mer tid över att planera min tid bättre. Och tiden som jag "får" kommer läggas på mig själv, mina barn, mitt hem, min familj och mina vänner.

År 2010 kommer att bli ett fantastiskt år ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback