Minnen...



Minns du?? Som vi stod i mitt vardagsrum och gastade för det vildaste ;) Saknar min underbara vän, men känner på mig att allt kommer bli bättre igen... Behöver få lite frugantid snart. Nästa vecka måste vi ses... Älskar dig!! Måste sova nu. Inte mycket bloggning, men jag är helt slut och lyssnar jag inte på kroppen kan det gå illa och det vill jag inte... Ett litet inlägg bidde det iaf ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

HA HA HA HA oja det minns jag. den är grymt bra!

Älskar dig med

2009-12-15 @ 08:51:34
Postat av: Sanna

Åh, är inte detta "Kristina från Duvemåla" musiken?!?



Måste vara hundra år sen jag hörde detta! :) De va min o mammas städmusik :D Ojoj, vilka minnen! Hon var på föreställningen en gång o köpte ett sånt kasettband som vi spelade i radion hemma..varje dag i evigheter :) Hehe, Massa kramar!

2009-12-15 @ 10:36:07

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback