Ooooj

Jepp, det var tvättningsdags idag och Jesus vad tvätt det var... 4 fulla IKEA-kassar och det var allt annat än kul. Men ett nödvändigt ont. Slängde i skiten i alla fall men fick verkligen trycka in det så det skulle få plats i maskinerna. Har jag fått för mig att det skall räcka med x antal maskiner, så skall det göra det med ;)



När tvätten var på "hängning/torkning" så fick jag sms av Emma som undrade om jag ville komma bort till dom en sväng. Och OM jag ville... Lilla färskingen är ju bara 4 dagar och jag var sååå nyfiken på det vackra lilla livet  



En prell och egengjort kort hade vi ju med såklart med och dom verkade gilla setet jag köpt =) Och lilleman var sååå SÖT!! Lilla knytet!! Tyvärr glömde jag kameran, hade verkligen inte med mig hjärnan. Blev en mobilbild som jag kanske lägger upp i morgon om jag har tid (antagligen inte).

Och medan jag var där och myste så glömde jag bort att jag tvättade... Smart?? - NOPP!! Fick ringa vaktmästaren och förklara mig och skamset be honom öppna för mig för att tiden gått ut och då låses tvättstugan och jag kan inte komma in :/ Som tur var så var det min närmaste granne som hade tiden efter mig sa han så allt var lugnt och jag fick hämtat min tvätt. Skämdes som en hund gjorde jag dock!!   

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lina

Halkade precis in på din blogg, va fin den är! :)



Tänkte också passa på att tipsa dig om mina tävlingar som finns på min blogg. Du kan bla vinna ett valfritt lektält eller ett presentkort värt 350 kr hos kalasbolaget. Var gärna med! :)



Annars hoppas jag det är OK om jag lägger till dig bland mina favoriter? För här kommer jag absolut kika in igen! :)



Ha en skön dag! kram Lina

2009-12-03 @ 06:29:40
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback