Semifinal IDOL 2009

Oj oj oj... Jag har ju inte följt IDOL så flitigt, men idag sitter jag bänkad för vi ser det på jobbet. Shit, vad spännande det är!! Dom är ju verkligen fantastiska alla tre, men jag har trots allt mina föraningar på hur avslutningen kommer att bli.

Jag tror så här:

3. CALLE
2. ERIK
1. TOVE

Tove och Erik är de två som JAG tror kommer att slåss mot varandra i finalen i Globen!! Calle är verkligen jättebra och har en röst som man kan lyssna på hur länge som helst, men det är något som säger mig att det är Tove och Erik som komma fightas i sluttampen. Jag är i helt frälst i Tove verkligen... Hon fascinerar mig något enormt hela hon... Hon är så grym!! Och Erik... Jag vet inte hur gammal den killen är, han ser ju så liten ut men vilken pipa... Löööv it!! Hans röst är ju gudomlig  Däremot så tror jag allt att det är Tove som dra det längsta strået och kamma hem det hela =) 


BILDKÄLLA: http://www.tv4.se/idol

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback