Tjillevippen folks

Nästa alla barnen + personal är ute i snön och leker och har det gott, men jag står vid spisen idag. Det blev en fantastiskt god pasta carbonara, blomkål och sallad till =) Tycker det är så kul att laga mat nät man har många att laga till. Kylan ligger i även idag, -11° var det även nu. I löööv it!! En kollega sa igår att det skulle börja regna på onsdag, men det hoppas jag verkligen inte. Usch vad tråkigt om all snö försvinner nu så nära jul. Hoppas hoppas hoppas att den får ligga kvar. En riktig myssöndag har vi idag, med massa bak, julmusik och annat gott. Bara en natt kvar nu, sen kommer jag hem till mina egna kids ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Linda papapa

hej gumman, du skulle du konna ringa mig så for du ser detta? på 0760490346. viktigt. har ju inte ditt nummer... puss

2009-12-20 @ 23:30:56

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback