20:12

Min hals tjocknar och jag tror att jag håller på att dra på mig någon skit :/ Milla blev snorig idag och min hals började svullna. Inga goda tecken det inte!! Känner mig hängig, men har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Inte för att man vanligtvis brukar välkomna förkylningar och annan skit men... Det brukar väl aldrig vara bra tidpunkter att vara sjuk?!

Anyway... På lördag skall jag upp och hälsa på igen på nya jobbet. Det kändes hur bra som helst i tisdags och jag har bara goda aningar när det kommer till det. Lööövly!! Om en vecka gör jag mitt första riktigt jobbpass... Hihihi 

*Längtar*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ida

Håller tummarna på att du inte blir sjuk!!!!



Sorry för däcken, hade ingen aning :-)

2009-11-04 @ 20:23:36
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: L

- Ida:



Som tur är så kommer det ju att gå att fixa hyfsat smidigt ändå. TACK för tummarna!!

2009-11-04 @ 20:42:17
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback