Adventsfika

Eftersom jag jobbade till sent igår kväll så hann vi inte med pynteriet och firandet av 1:a advent. Men idag så... Det blev inte bara nytt härligt pynt, utan jag bestämde mig även för att bjuda hem Mamma, Pappa Robbie, Danny och Anna på adventsfika. Mysigt hade vi det verkligen!! Jag hade köpt hem glögg, russin, mandlar, lussekatter och julpust. Sedan slog jag även på stort med och bakade Papparkaksmuffins =) Fick receptet av min goa kollega Stina och jag tyckte dom blev riktigt lyckade, trots att jag fick byta ut en ingrediens som jag inte hade hemma =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Myspys! :) Det där receptet lockar lite ;) Imponera med nåt nytt att bidra med till julbordet!?

2009-11-30 @ 22:38:02
Postat av: Papadopoulos

Åhh va fint du gjort, & underbart med mys med hela familjen :)

2009-12-01 @ 00:04:58
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback