Billig arbetskraft

Nu skall jag sätta barnen och mig själv i arbete... Eftersom jag har jobbat hela helgen så har vi varken hunnit städat, putsat fönster eller julpyntat :/ Så nu jäklar blir det vi som sätter igång!! Vi?? - Ja, barnen skall allt få göra sin beskärda del även dom. Nu skall här röjas och julen skall bjudas in. Vi har ju inte ens firat första advent... Illa!!


http://sweetwishes.blogg.se/images/2008/landstiladvent2_22589250.jpg

FÖRSTA ADVENT 

När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
då gläds vi åter alla att fira få advent.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Nu är jag hemma igen käraste du! :)

Ses snart?

Puss

2009-11-30 @ 19:18:31
Postat av: ~Mezzie~

Åh härligt jag fick ääääntligne upp staken i vardagsrmmet efter lite påhittigheter då vi bara har ETT enda uttag i det rummet.. så nu lyser både slingan på balkongen och min stake!

Bästa kvällen på dej!

Kram

2009-11-30 @ 20:16:23
URL: http://mezzieg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback