Då var det Lördag

Dagen har spenderats på badhuset i Tumlaren i Väjern med alla barnen. Vi har haft det supermysigt verkligen, och barnen är som fiskar i vattnet. Vi har bubblat, stojjat och haft kul =) Men jag saknar mina egna små ljuvlisar med. Jag får helt enkelt försöka acceptera att jag aldrig kommer att sluta sakna mina barn när jag inte är med dom. Och att jag aldrig kommer att lära mig att tycka det är skönt att vara barnfri. Visst, för en stund kanske någon gång ibland, men inte mer. Det är helt enkelt inte jag!! Men jag måste i alla fall försöka lära mig att "gilla läget" i alla fall. Snart är det nog dags att börja med maten tror jag, men innan dess så skall jag kika runt lite och kolla efter vad jag har missat i bloggvärlden ;)

Förresten så sov jag rätt bra inatt, men jag drömde mardrömar om att någon hemsking skulle ta mina barn =( *hemska tanke*


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback