FARSDAG bland annat ;)

Jag har äntligen bägge mina ljuvlisar hemma nu och dagen har varit fullspäckad =) Det började med att köra Raz till fotbollen, men vi kunde inte vara där så länge för Milla blev skogstokig när inte hon fick vara med storebror på plan så jag körde upp henne till Robbie i stället så hon fick sova middag. Under tiden åkte jag och tankade innan det var dags att hämta minsta lillebroren och sen hämta upp Raz med på vägen hem. Fotbollen hade gått riktigt bra idag sa han och han hade gjort mål. Det har varit lite si och så med fotbollen och han har inte riktigt vetat om han har velat fortsätta eller inte, men nu  nu har han bestämt sig... Det skall bli en fotbollsspelare av den pojken =) 

Idag så har vi även firat våran underbara Pappa/Morfar hemma hos Robbie. Han hade lagat alldeles fantastiskt god mat. Han är en duktig kock min kära bror =)



Lite lotter och sånt fick han med, men tyvärr så var det ingen vinst alls på dom... Det var Robbie som köpte i år så jag får skylla på det, för i min familj så vinner vi ALDRIG så det är lika bra att skippa allting med "vinstchanser" för det är som att kasta pengarna i sjön. Mysigt hade vi det i alla fall =)



MINA UNDERBARA ♥ 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Va mysiga bilder du har tagit :). Köpte massa lotter till Pappa oxå, tror den stackarn vann 10 kr på alla. haha, kul att skrapa iaf ;)

2009-11-08 @ 21:59:21
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: L

- Papadopoulos:



TACK finaste!! Min stackars Papi vann inte ens en 10 :/ Pussss.

2009-11-08 @ 22:02:31
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback