Hello fellas

Jag sitter på jobbet och har precis avnjutit lite kassler, potatis och grönsaker =) Några av killarna gör mumsig fruktsallad  som vi skall ha sedan. Mumma!! Denna helgen är det min ordinarie helhelg så jag jobbar tills på måndag morgon. Barnen är hos T i helgen och så lämnar han dom på skola/dagis på måndag morgon. Det fick gå för den här gången... Det kändes inte alls bra med lämningen idag. En viss person var sur som ätticka idag så Milla ville inte alls att Mamma skulle lämna henne med honom. R var duktig som vanligt!! Min underbara lilla kille 

Vad gör Ni själva raringar??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Vad gott det lät med fruktsallad..om man har tur att tåla mer än banan då vill säga ;) hehe!



Jag ska krypa ner i soffan under filten med en snyftfilm och hemmagjord glass! =)



Stor KRAM!

2009-11-20 @ 19:51:21
Postat av: Maria

Jag sitter här och svullar brieost och clementiner, mmmm. Sessorna sover och mannen i huset är på julbord, så jag rår mig själv. Gillart ;)

Ska snart ta min bok och krypa ner i sängen.

Kramar på dig!!

2009-11-20 @ 22:12:31
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: L

- Sanna:



Men hemmagjort glass låter nog ändå snäppet vassare. Med hallon i med skulle jag vilja ha =) Puss puss.

2009-11-20 @ 22:15:11
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Maria:



Åhhh vad gott det låter... Nu måste ju jag hugga in på en chipspåse bara för det ;) Kramisar.

2009-11-20 @ 22:16:21
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback