Innovatum och sånt

Som vanligt på söndagar så har jag varit trött idag, men ändå på myshumör. Vi har varit på innovatum bland annat... För Er som inte vet så är det en teknikpark med fokus på tre områden - produktionsteknik, audiovisuell teknik samt energi- och miljöteknik.
Barnen gillade det, men jag tyckte faktiskt inte att det var någon hit. Fräckt var det ju, men uppfinningar och sånt är inte riktigt min grej tror jag ;)

Efter det så var det hemkörning av barn bland annat. Vad lugnt det blev helt plötsligt när det bara är ett par kvar ;) Jag har lagat middagen på igår och idag och som tur är så har det varit mycket uppskattat bägge rätterna =) Igår blev det kycklingfilé, ris, currysås och sallad och idag blev det risotto. Det blev ris över från gårdagen och då skadar det ju inte att steka det, för stekt ris är mumma. Jag passade även på att göra en god Drottningpaj som kollegan och jag har avnjutit här i kväll med. Jag tror nog minsann det var något utav det godaste i pajväg jag någonsin skådat!! Om man nu skall vara så fräck att säga så om något man gjort själv ;)

Nu är det sista natten på jobbet, detta passet. Tror att jag skall gå och lägga mig när som helst för att klockan ringer 6 (!!!) i morgon, så att jag skall hinna med allt. Och då har jag ändå förberett... *puuh*


BILDKÄLLA: http://www.vastsverige.com/ImageVault/Images/conversionFormatType_Jpeg/compressionQuality_0/width_386/filename_Hv1cOO4qeiRlK--tyQ3f.jpg/height_193/storage_Edited/scope_128/ImageVaultHandler.aspx

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Samma här, va där för något år sedan tror jag det va, laddat till max men så kul va d inte. Kanske roligare om man är liten?

2009-11-23 @ 17:43:48
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: L

- Papadopoulos:



Ja. det var tyvärr ingen hit!!

2009-11-24 @ 22:52:08
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback