Kraftig abstinens

*Gaaaaah* Igår så skulle jag försöka blogga lite efter en enormt händelsfull dag, men Internet vägrade att fungera här uppe. Anslutningen är inte direkt 100 om man säger så. Idag såg jag att det var bättre signalstyrka, men då bråkade dom trådlösa inställningarna med mig. Jag hade massor att skriva igår, men idag känns det inte lika angeläget. Jag har i alla fall spenderat lördagen med en alldelses underbar liten grupp, som tog mitt hjärta med storm. Och jag skall vara där tills klockan 16 idag. Sedan åker jag raka vägen upp till huset för fortsatt jobb tills i morgon. Jag går inte av förrän i morgon bitti efter att jag kört barn till skolan.

Jag har lärt mig MASSOR denna helgen verkligen, men tyvärr så kan jag ju inte dela med mig av några detaljer på grund av den starka tystnadsplikten. Men det är i alla fall fruktansvärt intressant och lärorikt och jag är glad att jag även får bli utlånad till andra grupper med eftersom man lär sig massor av att studera olika individers beteenden och olika gruppers sammansättningar. Jag är så glad över detta arbetet att Ni anar inte?! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag fått detta. Det är helt jäkla unbelievable!! *LYCKA*

Fast jag saknar bloggandet som fasen när jag jobbar långpass och Internet krånglar... Vet att jag är liiiiite smått datorberoende, men det är jobbigt :/ Hoppas att Internet fungerar bättre uppe på huset =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Kul att höra att du trivs hjärtat =)

Låter som ett toppenjobb, något jag absolut skulle kunna tänka mig.

Puss å kram

2009-11-15 @ 11:35:49
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: L

- Maria:



TACK, det är verkligen helt fantastiskt. Men jobbigt med!! Kram kram.

2009-11-15 @ 11:39:03
Postat av: ~Mezzie~

Åh vad härligt att läsa du trivs =)

Då blir man lite glad själv för det märks när du skriver hur du verkligen är toppen glad och trivs med det du gör!

Bästa söndagen på dej!

Kram

2009-11-15 @ 12:18:04
Postat av: modern

Kul att du trivs, det är du värd. Trodde nästan du lagt ner bloggandet ett tag....

2009-11-15 @ 19:39:25
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- Mezzie:



TACK, det gör jag verkligen!! Hoppas att du får en bra dag även du!! Kram.

2009-11-15 @ 20:32:37
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Modern:



TACK underbara... Jag lägger nog inte ner bloggandet i första taget. Försökte mig allt på ett mobilinlägg med, men det vägrade ju också att komma iväg :/

2009-11-15 @ 20:36:16
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback