Oturligt men lyckligt

Milla har ju varit hemma med mig idag hela dagen och det har gått jättebra fram tills middagen. Efter det så har det bara gått utför. Hon snubblar och klantar sig hela tiden och hon har "lyckats" slå i huvudet två gånger stackars skruttan =( Först i Rasmus säng och sen hade dom gått in på mitt rum lite och då hade hon börjat hoppa i sängen och ramlat ur. Lilla minigangstern var så ledsen och stortjöt så hon skakade. Det enda som fungerade var att sätta på MORA TRÄSK. Jag fick låna en sån DVD igår och dom gubbarna tog min dotters hjärta med storm direkt. Hon kanske borde få en egen?? 

Hon är som förtrollad, dansar, hoppar, klappar händerna, sjunger och skriker yeeeeah om vart annat...!! Men sen helt plötsligt kan hon stanna upp och bara stirra på skärmen. Lilla sötberra ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Den älskar B oxå. Han kan rörelserna till alla låtarna. :)

2009-11-12 @ 21:37:23
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: L

- Katta:



Sööööt =)

2009-11-13 @ 10:23:43
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback