Sängen kallar på mig

Och jag ger efter ;) Egentligen är jag inte speciellt trött, men jag längtar ändå efter att få krypa ner under mitt goa täcke och bara kura ihop mig i värmen. Klockan är mycket och i helgen kommer det att hända massor så jag behöver min sömn.

I morgon skall jag vara med Mami och röjja för det vildaste. Dom skall renovera hela övervåningen. Tror att det kommer bli gubbläckert!! Men mycket skall rivas först så jag sa att jag skulle gå dit så fort kidsen har åkt i morgon. Även Laila kommer en sväng på förmiddagen och skall hämta skivor och umgås lite. 

B ringde mig ikväll och på lördag skall jag upp till jobbet och för första gången träffa en hel grupp. Skall bli jättespännande =) Ser verkligen fram emot det!! Efteråt bär det av till götet för Robbie och jag har lovat att hjälpa Juss att flytta ♥

Nu måste jag verkligen... Kössss.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Charlotte

hej jag glömde ju totalt bort att gratta dig igår då vi sågs ang ditt nya jobb =(

hallå..är man trött då?

ialf hoppas du får en underbar dag där imorrn, och att allt blir som du tänkt dig!



sen ang en träff med oss två..tänkte mer om man kunde samla ihop oss alla och käka ngt gott ngn dag på en helg?denna månad?



och kanske hos dig..eftersom vi aldrig haft det där =)

hoppas du får en fin dag!

pöss

2009-11-06 @ 09:08:40
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: L

- Charlotte:



Ingen fara... ;) Det var precis det jag menade igår med. Därför jag pratade om helgerna. Visst kan vi ha det här. Det hade jag allt räknat med, bara planera in NÄR??!! Jag jobbar någon dag varje helg, men kommer jag ihåg rätt så börjar du jobba varannan nästa vecka?? Och veckan därpå jobbar jag helhelg enda tills måndag. Men första helgen i december då. Är osäker vilken dag jag jobbar då. Får kolla upp det men vi kan väl kanske boka den helgen preliminärt?? Pösss.

2009-11-06 @ 10:18:38
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Charlotte

ok vad bra, då hade vi samma tanke =)



nope denna helg som idag är min jobb helg,jag jobbar imorgon och kommer också jobba en dag de helger jag jobbar eftersom jag endast jobbar 25% nu, så nästa är jag ledig!

så om du kan den helgen runt den 20e, eller som du skriver första helgen i dec, fast då kan ej jag lördag, endast fredag, eftersom jag jobbar söndag!

pössssss

2009-11-06 @ 15:16:14
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: L

- Lotta:



Helgen den 20:e så jobbar jag hela helgen enda till Måndag så det går inte alls. Vi får nog kika på december i alla fall då!! Hörs närmare om exakt datum. Pösss.

2009-11-06 @ 16:16:43
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback