Snopet

Båda kidsen är hemma med mig idag... Så mycket blev det med dom plugg- och städplanerna. Rasmus är fortfarande inte helt bra, så där var velet lätt. Milla skulle däremot till dagis, men när vi kom dit så var hela gården full med bilar så jag anade att något inte var som det skulle. Och visst fasen var det så. Dagis var stängt!! Precis då fick jag sms från Kerstin som undrade varför jag inte berättat att dagis var stängt, men för en gångs skull hade ju jag kommit senare än henne till dagis. När dom sa "Vi syns på måndag" på dagis innan helgen så trodde vi ju att dagis skulle vara öppet, men icke sa Nicke. Så det var bara att ta med Milla till kontoret och hämta lite papper och åka hem igen.

Träffade Thomas P med, våran goa vaktmästare, som berättade att jag nu står som Nr 1 i garagekön!! JIPPI =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback