Snuskigt

Jag är på så snuskigt dåligt humör att jag vill spy... Själva vetskapen av att jag är jag just nu gör mig illamående. Inte för att det är något fel på mig eller så, bara det att jag är så irriterad och arg att jag inte vet vad jag skall göra. Det värsta är att jag varken är arg eller irriterad på något speciellt och antagligen är jag bara riktigt övertrött. Jag har städat som en besatt sen jag kom hem så nu har jag lugnat mig lite... Röra gör mig verkligen galen och det var en hel del att göra när jag kom hem. Jag har inte suttit på arslet sedan jag kom hem från jobbet, förutom den lilla snutt jag sov... 

Sen har det varit vaccinering som inte gick som den skulle och stress till APT:t som jag missade mer än hälften på. Idiotiska telefonnissar som vart arga för att jag inte haft tid att svara på undersökningar, så dom har kastat luren i örat på mig. Städ städ städ, och inget plugg idag. Jag hann helt enkelt inte med juridiken och inte har jag fått pluggat heller. Det har bara varit för mycket med det mesta, men så fort jag har fått landat lite så kommer jag vara tillbaka med mitt glada jag igen =) Känner att jag kommer vara tillbaka snart...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Hmm, då är vi två med kasst humör idag. Känner mig lika betydelsefull som en hundskit idag, blääää. Självförtroendet i bott =/

Ska gå och lägga mig nu och hoppas att lite sömn gör att jag vaknar på bättre humör.

Hoppas att du också hittar ditt vanliga glada jag snart!!

Puss å kram på dig

2009-11-16 @ 22:31:30
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: L

- Maria:



Mmm, jag med. Och självförtroendet skall vi inte tala om. Lite mat i magen gjorde det i alla fall lite bättre. Hoppas att det du med piggnar till snart. Pusss på dig fining ♥

2009-11-16 @ 22:34:03
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback