Tjingefjong

Hur mår alla?? Jag är på jobbet och har fullt upp, men fick en minut över. Är rätt slut om jag skall vara ärlig... Slutade kl 21:00 igår och på vägen hem blev jag stannad av polisen för dom hade kontroll. Han tyckte inte att jag var mig lik på kortet ;) Varför är det så sexigt med män i uniform?? Stört är det för jag flörtade lite med en polis en gång och jag tyckte att han var så sjukt läcker. Men när jag träffade honom på krogen en gång i vanliga kläder så försvann allt bara så där. I alla fall det lilla extra. Och då var det inte intressant längre ;) 

I alla fall så åkte jag raka vägen hem, lade mig på spikmattan och somnade som en stock. Hade ont i kroppen och frossa så kanske är det  något även i min kropp som vill bryta ut. Vaknade till vid 01:00 för att det sved i kroppen rejält av spikarna, men somnade lika snabbt om igen ;)

Nu nalkas det julemys på jobbet med fika, glögg och annat gott. Seeee U later ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Haha, är du uniformkåt ;)?! Hoppas ni får en mysig fika på jobbet. Puss

2009-11-28 @ 18:04:23
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback