TACK

Har varit nere hos min fina Therese och bara myst och haft det gott. Hon gjorde den mest fantastiska grekiska rätt jag någonsin ätit tidigare, Grekiska köttbullar. Det var helt otroligt gott!! Massa kryddor och vitlök så det stod härliga till. Blandat med potatis och massa god sallad. Till det åt vi vitlöksbaguetter med massa vitlökssmör i. Hon hade även gjort en helt otrolig röra och gav mig en massa tips och inspiration till nya rätter =)

Massa tjöt blev med och det var härligt att komma ut och träffa vänner lite. Fick även träffa Therese Micke och det var en rolig typ =) Dom är så söta ihop!! Vi får träffas snart igen min sköna 



TACK min underbara för en toppendag/kväll ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Tack själv Underbara Lena för att du spenderade din Fredag med mig. PUSS PUSS PUSS

2009-10-10 @ 20:03:33
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: L

Det gjorde jag så gärna =) PUSSSS ♥

2009-10-11 @ 19:12:08
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback