Great ♥

Just nu så sitter jag och kollar på min TV, och jag kan meddela att jag har de flesta kanalerna just nu ;) Bara för att det är gratis just nu. Tänker iche betala 300 kronor för det efter dessa tre månader. Däremot kollar jag på 5:an just nu och det var en kille som hoppade/flippade över 8 personer (!!!!). Fattar Ni eller?! Han flög över 8 personer som stod i led och gjorde ett volt över dom. DET ÄR FETT!!

Har även mitt nya Internet nu med 50 Mbt per sekunde. Kan säga att det rockar bra mycket bättre än den andra mobila skiten från Tele 2, fast det fick Danny nu till sin lya för han har inte hunnit få Internet än. Måste säga att det gick jäkla snabbt att få allt detta från ComHem. Efter bara ett par dagar så har jag (läs: Daniel) alltså installerat både modem och box... GREAT  


BILDKÄLLA: http://www.profilinvest.nu/img/comhem_payoff.jpg

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback