Lite natta-talk

Jag tror att det är dags för mig att traska upp en våning nu och krypa till kojs. Känner mig rätt matt nu, men det har varit en härlig dag på många sett. Har träffat mina underbara päron och ätit Flygande Jakob. Shit vad gott det var!! Inte sista gången kan jag ju säga... Har även fått städat massor och ser fram emot att lägga mig i ett helt städat rum. En stund på mattan blir det såklart med. Känner att jag har mjukats upp en del, men mer behövs. Löööv my SPIKMATTA  Den är great!!

Men då... Nu säger dom att CSI New York börjar, hur fasen skall jag kunna gå och lägga mig då?? - Det blir till att se på CSI i sängen helt enkelt ;)

Natti my sweets 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Charlotte

Härlig bild =)

2009-10-05 @ 09:56:19
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: L

Thanks ;)

2009-10-05 @ 10:00:38
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback