Min håriga baby

Snart kommer Thomson och skall hämta den lilla minigangstern. I "utbyte" så skall jag ha min andra baby idag för Håkan och Robbie skall ut. Men min lilla rallysally är alltid välkommen i vårat hem och jag är så glad över att dom låter mig låna henne ibland =) Hade ju henne 3-4 dagar i veckan förr så det är tomt utan henne... Nu väntar hon på mig och vill väl gå på promenix så jag får la dra mig. 

Ciao så länge...

 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Oooh, får min pluttis var med dig i helgen! TOPPEN! =) Då är jag lugn och glad honey! LOVE!

2009-10-02 @ 19:22:40
Postat av: L

- Sanna:



Jajjemen!! Vi har det så mysigt så... Har varit ute i flera timmar idag och gått hem i från stan. Däremot har hon varit fruktansvärt vaktig idag. Värre än vanligt och hon har inte velat att någon är i min närhet typ. Vet inte om hon känner av att jag har mens kanske ;) + att jag inte haft henne på länge. Hon är rädd om mig lilla pärlan <3



Pusss mitt hjärta!!

2009-10-02 @ 20:32:26
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback