Myyys ♥

Vi tog Oss en tur till Maggan och Co. efter Millas utvecklingssamtal i går och spenderade eftermiddagen/kvällen med dom. Tiger skulle ju haft namngivningskalas i söndags, men det blev inställt, så vi åkte dit med prellar och så igår istället. Kameran blev lämnad hemma igår, men Maggan tog lite bilder som jag tjyvat från hennes blogg =)


Milla ÄLSKAR skinka och åt dom nästan ur huset :/


Söta Tiger och jag ♥


Milla, Tiger och jag ♥


Vi igen ♥

Rasmus och Marcus märkte vi knappt av för som lekte ute hela tiden nästan medan vi andra hade det mysigt och fikade och tjötade i köket. Underbara är dom och alltid lika kul att ses ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: modern

Jättekul att ni kom och roligt att killarna hade kul också. Annars har de ju haft lite svårt att "hitta" varann. Lovade ju att hälsa från Ragnar vilket jag glömde men nu är det gjort

2009-10-11 @ 18:13:03
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- Maggan:



TACK, vi hade med jättekul!! =) Och du hälsade från Ragnar sist. Och du skulle hälsa honom tillbaka ;)

2009-10-11 @ 19:10:19
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback