Osocial

Jag är väldigt osocial idag har jag märkt, men söndagar är oftast sådanna. Då måste man ta tag i all skit som man inte orkat under veckan (grovstädet) för att man inte skall behöva gå i det när det kommer en ny vecka.

Jag har även rensat lite på Rasmus messenger där det finns ouppfostrade skitungar som inte kan uppföra sig, utan bara skriver en massa dumt och är elaka. Sådanna får han INTE ha kontakt med!! Egentligen skulle det behöva rensas ännu mer i hans kontakter kanske, men man kan ju inte ta bort alla. 

Jag går igenom och städar hela lägenheten idag, rensar och slänger en massa skit. Rasmus har varit superduktig och hjälp till en massa. Han har plockat ur diskmaskinen, satt in ny disk i maskinen, städat sitt och Millas rum, bäddat sängen och diskat sånt som inte skall vara i diskmaskinen. Han satte även på vattenkokaren i morse så jag bara kunde gå ner och hälla i kaffepulvret i kaffekoppen. Det är kärlek det ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ~Mezzie~

Åh vilken fin kille du har då här fick jag själv sätta på men det uppskattades nog av min sämre hälft ;-)

Dock var det under tråkiga omständigheter som jag var piggelin ;-) Men men sånt som händer ibland..

Ha en super fin eftermiddag!

2009-10-04 @ 13:25:34
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: L

- Mezzie:



TACK, vad gullig du är!! =)

2009-10-04 @ 13:29:11
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback