Postis Per

Nynnar glatt, när han kör till byn med sin katt... 

Och jag behöver verkligen en ny DVD. Vi kan inte se alla filmer vi vill på denna vi har =( Nu har den några år på nacken (typ 5), men jag har aldrig haft några problemos innan. Men nu idag så skulle jag sätta i Wolverine, som är på inspelningsbar DVD-skiva och då sa den - DVD can´t play this disc. HEMSKT ju... (!!!!) Inte the ens of the world, med tanke på att Robbie bor mitt emot och den funkade på hans DVD, men ändå. Sånt gillas INTE!! Nej, en ny DVD till familjen Larsson tack. Helst igår!!

Samsung Blu-ray Spelare
BILDKÄLLA: http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/dvd-spelare/BDP4600XEE/samsung-blu-ray-spelare

Det blir inte den ovan dock, med tanke på att den kostar 2990 kronor :/ Och det är braaaa mycket mer än vad jag har på kontot...:/

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback