Ta vara på ögonblicket

Det är precis vad jag skall göra nu... Först äta frulle, sen drar jag mig ut en sväng och fotar. Hoppas på fantastiska höstbilder. Tjillevippen!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Hello sweetie! :)



Tänkte fråga om du har lust att fota mig lite nån dag när det är fint väder ute? Min lilla mor vill ha nya kort på oss barn och jag kan inte åka upp när de ska fotas av vår släkting! Då kom jag på att du är ju jätteduktig på det! :) Om du känner för`t!

Puss o kram!

2009-10-15 @ 14:07:08
Postat av: Sanna

Hm, vad konstigt! Kommenterade här förut, men den verkar ju inte kommit fram!

Jag tänkte iaf fråga om du har lust att fota mig någon dag när det är fint väder ute? :) Mamma vill ha nya kort på oss ungar men jag kommer inte kunna åka upp när de andra ska fotas, så då tänkte jag på dig! :) Nåt du skulle vilja göra? PUSS!

2009-10-15 @ 15:03:08
Postat av: modern

Kul. Det är ju så kul att ta kort. Kanske ska jag göra en tur i helgen också och ta kort. Låter som en jättebra idé.

2009-10-15 @ 20:12:27
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback