Dagen började med...

Att vi försov Oss... STRÅLANDE!! Rasmus skulle vara med på "handslaget" i skolan idag så han blev rejält sne på sin Mamma :/ Han hann i tid alltså, men det blev stressigt och det fixar inte någon utav oss riktigt. Gjorde sedan i ordning Milla till dagis och sen körde jag Danny till bilskolan. Det går framåt i en rasande fart nu för lillebror och jag är så tokstolt över honom att jag snart lyfter från marken. Hoppas att det håller hela vägen bara, men det är jag övertygad om. Snart skall han nog ha det efterlängtade kortet =)

Åkte förbi Sanna en sväng innan det var dags för AF. KUL att äntligen få se hennes lägenhet. Inte en dag för sent. Den snyggaste 1:a jag någonsin sett alltså och den ligger verkligen perfekt med. Superläcker!!

Väl på AF så var min handläggare sjuk och asen hade inte ringt mig och sagt det. Det gjorde mig riktigt sne faktiskt. Fasen vad störande när dom gör så och skiter i att ringa och säga till. Tur för dom att jag hade bilen annars skulle jag nog blivit skogstokig. Däremot fick jag se en skylt där som gjorde mig så full i skratt att jag glömde bort att vara sura på dom. Alla kan ju göra misstag liksom...

"Du är Välkommen!!
Men i dessa tider, då smitta kan spridas
så kommer vi INTE att ta dig i hand.
Personalen på Arbetsförmedlingen"

Jag tyckte att den var grymt KUL faktiskt =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: anna

på skolan så är det en som är allergisk mot äpplen, så på därren står det en skylt i stil med "förtäring av äpplen kan vara livshotande" och en bild på ett äpple och ett kryss över. tycker den skylten är jävligt rolig xD

2009-09-22 @ 19:18:24
URL: http://annaappanna.blogg.se/
Postat av: modern

haha. Ja det var som när jag var på konfirmation förra helgen. Prästen säger: ja sedan när ni tar nattvarden så doppa inte hela oblaten och fingrarna i vinet. Haha. JAG tog nattvarden och insåg att sist jag gjorde det drack man vinet....så nu är det bara att börja på ny kula med nya synder.

2009-09-22 @ 21:25:05
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- Anna:



Hi hi hi... Men egentligen är det ju rätt tragiskt!! Stackarn blir ju jättedålig ju...

2009-09-22 @ 21:52:59
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Maggan:



Det är inte alla som får doppa i kyrkan inte... Lyllo dig ;)

2009-09-22 @ 21:55:15
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback