Lite klag, men inte bara.

Jag har haft huvudvärk hela dagen idag och känner mig smått irriterad. Det gillas inte, för det är nåt av det värsta som finns. Vill vara glad och lycklig jämt!! Vet ju att ingen är det, för dom säger att dom alltid är glada och lyckliga ljuger. Men drömma går ju... Jag blev i alla fall på lite bättre humör för en liten stund sedan. Hade en kille som hette Antonio här som var ComHem-säljare. Mycket lägligt måste jag säga, och jag slog till. Äntligen skall jag ju få bli av med mitt mobila-skit-modem och då passar ju detta kanon. ComHem är det enda telefon/bredbandsbolag som jag har varit nöjd med. Nu får jag även 3 månader gratis bredband med maximal hastighet och 3 månader med alla kanaler. KANON!! =)

Nu måste jag springa ner till tvätten och ta hand om den skiten med... Hata hata hata tvätt!! Men det kunde vart värre. Är i alla fall glad över att jag skall få nytt bredband och massa kanaler. Sen även att mitt Me&I-kuddfodral gick att tvätta bort ALLA fläckar som Milla målat dit... Det blev helt fläckfritt... *LYCKA*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback