Fullt upp

Det hör ju inte till vanligheterna att jag gör mitt första inlägg för dagen när klockan är 17:03 men det har verkligen varit fullt upp idag. Sov ju hos päronen inatt och det var fruktansvärt. Inte det att jag sov hos dom, för det är alltid mysigt. Men mina drömmar har verkligen inte varit och leka med alltså... Fy f**n säger jag bara... RÅTT!!

Har varit och handlat mat sen, och även myyys till ikväll. För en lördag utan mys, är ingen lördag alls. Jag har även varit och fått träffa 5 stycken alldeles ljuvliga små liv som jag verkligen förälskade mig i...

 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Fy, det är hemskt med såna nätter. Hoppas verkligen att du får fina drömmar i natt i alla fall när du nanar ;). PUSS

2009-09-19 @ 21:16:38
Postat av: novalie

Alla är ju verkligen söta men jag förstår varför du gilla silvertabbyn , men jag gilla den katten som va lite orange på huvudet , va lite annorlunda i färgen;)



den me mest vitt va det den som hade lite olika storlekar på ögonen, tror man blir lite lurad av att den är vit på ena sidan och svart på den andra

2009-09-19 @ 21:49:09
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

- Papadodpoulos:



Ja, sådanna nätter förstör hela nästkommande dagen nästan =( TACK för att du är den du är gumman... PUSSS.

2009-09-19 @ 22:53:23
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Madde:



Ja, den lilla sötingen fastnade jag med för, med det lilla orangea på huvudet. Bedårande var hon!! Men även den silvriga ♥ Men blir förälskad kan jag lova... Och du kanske har rätt där med ögonen. Det tänkte jag inte på ;)

2009-09-19 @ 22:55:17
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback