Torsdag sägs det att det är

Dagen började bra... Rasmus hade studiedag och jag tog Milla till dagis på morgonen. Gick vägen om Kerstin först för att se om dom skulle med (vi går oftast ihop), men dom skulle till ÖF idag och träffa Malin... Ett jäkla pissväder hade vi och regnet bara piskade ner på Oss. Milla satt ju i och för sig i vagnen med regnskyddet på men jag tog ju inte ens paraplyet idag :/ Inte så smart!! Kändes som om någon hällde en hink med vatten över Oss, för i nästa stund vara helt borta, och så fortsatte det. Någon som hade beslutsångest kanske??

Hemma blev det läge för dammsugaren att åka fram för jag skulle få besök idag, gällande mitt kommande fotojobb. Det blåste så på natten så jag vaknade av att min stora kruka i sovrumsfönstret ramlade ner av vinden och gick i tusen bitar. En jäkla smäll var det och jag hade ingen större lust att gå upp mitt i natten och börja dammsuga... Gött att ha det gjort i alla fall. Min själ bara ler efter att jag fått röjt undan en massa skit!! Älskar att städa, även om jag är svårstartad ibland ;)

Vårt lilla möte gick väldigt bra och jag ser verkligen fram emot detta spännande fotoprojekt =) Det skall bli sååå KUL!!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback