Draktränaren (2010)

Handling: I en mytisk värld befolkad av väldiga vikingar och vilda drakar lever tonårsvikingen Hiccup på ön Berk. Där det är en livsstil att slåss mot drakar. Snart är det dags för initiering, den stora chansen att visa sig värdig för hans stam och hans far. Men när han möter, och även blir vän med, en skadad drake vänds hans värld upp-och-ner.

SF Bio: Draktränaren (sv tal)

Lena recenserar: Åhhh vilken fantastisk film säger jag bara!! Tror nästan att det är den bästa genom tiderna...?! Älskade den verkligen. Den var så gripande och så fin!! Satt och bölade i biosalen ;) Denna film får en välförtjänt 10/10. Och skulle jag kunna ge mer, så skulle den få det. Denna överträffade mina förväntningar flera gånger om. SE DEN!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Åhh, jag veeet!! Vi såg den på Imax 3D bio i förrgår!! Jag älskade den! Älskade den!! :)

Ha en jättefin påskhelg!! <3

2010-04-02 @ 23:47:52
URL: http://sannaontour.bloggplatsen.se
Postat av: Modern

Kanske ska vi gå på den jag och Marcus. Låter ju som om man borde det...

2010-04-03 @ 00:03:35
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: david chalom

Hej lena, såg draktränaren först i hässleholm utan 3d, sedan i helsingborg i 3d som var ännu bättre. men vill se den i imax 3d. var kan man göra det? jag vill att barnen ska försöka nå ut i luften när filmen i i rummet och inte bara på/i skärmen...

Häsningar, david

2010-05-04 @ 13:15:10

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback