Dubbel sats

Inget utav dem alla punkterna som jag skrivit upp på listan i huvudet har infriats än... Förutom fikat = Icke bra!! Men jag har gett mig fasen på att få det gjort. Nu står en dubbel sats med hälsobröd i ugnen och gräddas för fullt. I morgon är det jobb igen och jag kommer knappt att vara hemma förrän på måndag morgon. Är hemma och vänder lite, men så mycket mer än så blir det inte... Och då vill jag ha betat av lite punkter som behöver göras innan.

Dagen idag har som sagt varit lite si så där... Fick ett ledsamt besked som gjorde mig ledsen, besviken och rosenrasande på samma gång. Man blir lika förvånad varje gång man upptäcker att det finns människor som är så onda och rätt igenom elaka att de inte ens förtjänar att andas av syret på vår jord. Men en dag så får vi alla vad vi förtjänar... Och för vissa kommer det bli ett smärtsamt uppvaknande. Då kommer de nog att ånga sina handlingar bittert!!

BILDKÄLLA:http://www.phuckinpissedoff.com/forums/images/misc/pissed_off.gif

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja när man knackar på hos Sankte Per och han öppnar inte!!!

2010-04-19 @ 21:39:07
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback