Fantastiska nyheter...

Det går framåt mina vänner... MILLA har halverat sin plats i barnomsorgskön sedan senaste samtalet, då hon hade plats nr 20. Så antagligen kommer hon få börja i Augusti sa han. Rektorn som ringde idag kunde inte lova säkert, men han trodde det. Jag är ju så kvalifiserad som jag kan bli, eftersom jag både är ensamstående och arbetar 100 % oregelbundna tider kvällar och nätter. Äntligen börjar det hända grejer =) Då har hon "bara" stått i kö i ett år!! Jag blev sååå LÄTTAD efter detta samtalet.

Men tänk... Utan mina underbara föräldrar, bröder och världens bästa mormor så hade denna pricken här inte kunnat ha världens bästa arbete... TACK för att Ni finns!! ÄLSKAR ER ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback