Innan fruktsalladen...

Så måste jag bara berätta en fantastisk sak... Milla har varit så oerhört fantastisk idag att min kärlek till henne nästan har fått mig att lyfta från marken. Det senaste så har hon varit så trotsig att jag bara velat spy på henne. Hemskt, jag vet, men det är den nakna sanningen. Det är oerhört frustrerande och det värsta av allt är att jag vet ju själv hur man mår när man inte mår bra. Jisses vad hemskt det har varit i vissa trotsperioder. Och det gör ju att man känner sig så himla hjälplös som Mamma. Men idag var all den hemska trotsen som bortblåst... Hon har skrattat, gosat, busat, kramats och bara varit så där underbart charmig som bara hon kan. Idag så tittade MIN TJEJ fram igen och hon har varit här hela dagen. Det var så underbart att se ♥ Och även om den trotsiga lilla miniterroristen kommer tillbaka i morgon så gör det inget, för vi fick dagen idag. Och jag vet att vi kommer att få många fler fantastiska dagar tillsammans. Det är någonting hon måste gå igen bara... Även om det inte känns så "bara" när hon håller på 24/7.

Var bara tvungen att säga det... Idag har varit en fantastisk dag och jäkel vad jag älskar mina fantastiska ungar ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja ibland är de små hemska varelser men så glömmer man deras trots när de har de där gyllene dagarna emellan, tack och lov.

2010-04-03 @ 00:01:08
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback