Jag är BÄST !!

I alla fall när det kommer till att rensa. Idag så har ytterligare ett billass fått ett nytt hem på Havskurentippen. Sedan så har jag även slängt ytterligare ett 10-tal påsar här hemma. Lena gillar att rensa, om det är någon som har missat det ;) Och jag är GRYM på det med!! Bra för själen är det också... För på prylar fastnar det energier, och ibland inte alltid så trevliga sådana. Allt, likväl som alla, har ju en historia... En historia som är alldeles unik ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja och liksom människor har sakerna ett visst värde kanske bara för den personen. Sorgligt men sant. Man måste tänka på det när barn ska "ärva" saker att det har kanske inte alls samma värde för dem. Vet min mor höll fram en ful virkad orange väska och frågade om jag ville ha den!!! Nej gud sa jag vad ska jag med den. Mor såg lite vemodig ut och sa: tänk den hade jag som barn att ha mina sygrejer i!! För henne var affektionsvärdet stort. Lite tragiskt men sådant är ju livet.

2010-04-17 @ 00:44:15
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: mezzie

Häärligt sånt pysslar jag med oxå nu i helgen =) bort med det gamla och in med det nya...

Puss <3

2010-04-17 @ 10:01:23

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback