Lång dag...

Denna dagen har inte varit vidare rolig och jag är glad att den är förbi snart. Det gör så ont i mig att se min lilla tjej så dålig. Men jag tror att det går i rätt riktning. Nu har hon inte spytt förrän 15-tiden och hon har lyckats behålla lite vätska. Idag har hon kissat 3 gånger. Trodde aldrig att jag skulle bli så glad över lite kiss... Men hon är fortfarande riktigt medtagen och orkar knappt stå på benen. Hon satt upp en liten stund i kväll i alla fall. Alltid nåt!! Så i morgon så kommer jag att vabba för första gången i mitt liv. Skulle jobbat torsdag och fredag, men kan inte lämna henne när hon mår så här.

Men hur fasen vabbar man?? Har aldrigt gjort det, och har inte en aning om hur det går till. Antar att jag skall ringa försäkringskassan?! NÅGON som vill dela med sig??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Ida

Men stackars lilla gumman.... Så jobbigt när de blir så sjuka och man inte känner igen dem riktigt.



Det var verkligen en segdragen magsjuka hon har fått? Uss......

2010-04-15 @ 07:38:33
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Tanya

Prova o ring fkassan. Dom vet hur man gör när man vabbar. Man kan fixa det via deras hemsida också om man har bankid.

2010-04-15 @ 08:22:46
Postat av: Charlotte

Det lättaste ju =)



det är bara att slå en pling, i telef. säger karln hur du gör och vilken siffra du ska trycka in för olika ärenden, sen trycka in ditt och Millas persnr, sen klart, papper på posten- snabbt o smidigt...



sen då du får pappret hem ska även dagis fylla i att Milla vart sjuk (från dagis alltså)..



kramen

2010-04-15 @ 08:35:15
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback