Nästa punkt i ordningen

Är att hoppa in i en snabbdusch, för än en gång så har tidsoptimisten varit framme. R och jag skall på utvecklingssamtal i skolan med alla hans lärare. Han går ju i två klasser nu (3 dagar med 3:orna och 2 med 2:orna) och då måste dom ju samla alla. Ett under att dom fått ihop detta mötet, med tanke på allas olika scheman. Men som sagt. Om 10 minuter bör jag vara klar och redo att traska bort, så jag får rappa på. Sonen är fortfarande inte hemkommen så han får jag med hinna hämta hem. Jag sa att han skulle vara hemma 14:30 så ännu är inte klockan slagen, men man vet ju aldrig om han kommer i tid. Det vore ju inte direkt första gången som min klocka går fortare än hans ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback