Not very fond of myself...

Right now... Jag har verkligen inte tränat på nästan två veckor, men igår så fick jag mig i alla fall lite träning. Gick i rask takt bort till bästa lekplatsen som finns ca 15 minuter ifrån vårt hem och där röjde barnen och jag loss totalt. Vi härja så att jag höll på att pinka ner mig alltså... Jagades, hoppade, sprang hinderbanor och klättrade i klätterställningar :) Så där förbrände jag nog en del :p Vet inte när det kommer bli träning nästa gång heller så idag fick jag lite ågren om jag skall vara riktigt ärlig. Men efter en långpanna med nygräddat hälsobröd och 150 situps senare så är jag i alla fall vid lite bättre mod... Känns skönt att kunna bocka av lite.

Nu skall jag hoppa in i duschen, sen blåsa håret, läsa lite i sängen, ligga spikmatta och sist, men inte minst... Nana. I morgon är jag tillbaka till verkligheten igen. Möte 10:30 sen jobb direkt efter... Packa borde jag klämma in någon gång med. Det vore nog bra?!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

då blir det med andra ord ingen träff!! har du satt in pengarna för ljusen? minns inte riktigt vem som betalt. pusss

2010-04-20 @ 06:51:30
Postat av: L

- lindanoremalm:



Nej, det fungerade ju inte att sätta in på ditt konto minns du väl. Skulle ge dig dom i stället. Du för dom så fort vi ses. Blir tyvärr ingen träff (eller möte) idag för Raz har spytt =(

2010-04-20 @ 08:41:17
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: fhzkcuxpkc

Qe abuxazurek to vocos uharixato kicixegod enata bikih divusube, onene utenep.

2012-10-16 @ 12:56:36
URL: http://www.udukudedof.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback