Why why why...??

Nu har e-legitimationen inte fungerat på flera dagar på försäkringskassans hemsida så idag ringde jag. På datorn får jag bara upp felmeddelande om tekniskt fel och jag måste nog anmäla VAB för förra veckan, typ NU, annars lär jag inte få några pengar. Men efter att jag knappat in allt i telefonen, personnummer och sheit för snabbare hantering... 

Vad säger dom då?? - Förväntat kötid är 20 minuter. Du har plats 300 i kön... Sweet :mad:

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Herregud tror inte man kan anmäla bakåt i diden!! Jag ringde en gång och då ska de att de gick inte bakåt i tiden mer än några dagar. Kolla detta och skriv gärna om det sedan för jag år nyfiken....

2010-04-20 @ 21:58:49
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Katharina

Ja jag har oxå för mig att man måste anmäla det typ första dagen...

Hoppas att det löste sig för dig!!

Kramis

2010-04-21 @ 19:19:32
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback