Golv i lantlig stil

Jag har fått lite inredningsförfrågningar det senaste och för bara några timmar sedan så kom det ett trevligt samtal till mig. Raringen i fråga undrade om jag inte kunde blogga lite om golv i lantlig stil och då gärna om plastmattor. Vanligtvis så är det ju gamla trägolv som tas upp, men visst finns det även läckra mattor som man kan lägga in och ändå få till den lantliga stilen. Har spanat runt lite och hittat följande som föll mig i smaken... 

ENJOY...

Santiago 61572
Pic by. forbo

Pic by. emmashempalandet
Picea 58423
Pic by. forbo
Picea 58442
Pic by. forbo
Sycamore 58562
Pic by. forbo
Picea 58463
Pic by. forbo
Ikebana 5804
Pic by. forbo

Självklart så beror ju resten av möblemanget och detaljerna på hur resultatet blir. Man kan ju även blanda olika stilar, men jag kan se framför mig hur dessa mattor skulle passa utmärkt i ett hem med lantlig inredningsstil tillsammans med fina gamla detaljer.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Elinor & Ellton

TACK!!!

2010-08-16 @ 20:48:59
Postat av: L

Så lite så :) Var det något du gillade??

2010-08-16 @ 21:00:17
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Elinor & Ellton

Ja det vita, det är ungefär som jag tänkt att fixa till de andra golven. Så blir det enhetligt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra bara... men det får väl bli att slipa vitlasera och lacka tror jag..

Tack än en gång..

2010-08-16 @ 21:29:29
Postat av: Elinor & Ellton

Den nedanför är oxå snygg tycker jag......aaaaahhhhh jag vet inte..... HJÄLP MEJ!!!!!

2010-08-16 @ 21:30:56
Postat av: L

Jag gillar det vita mest, men sen är jag ju en sucker för vitt med ;) De gamla golven kan jag skriva ett separat inlägg om direkt hur du skall göra :)

2010-08-16 @ 21:38:27
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

Förresten... De två du tittade på var mina favoriter med ;)

2010-08-16 @ 21:38:59
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: islnkdn

Evalebun omasepasul ritu ip ugowegej otoqodup, banizuw jivez bapozofo mulabukup, acidev!

2012-10-16 @ 09:13:36
URL: http://www.upetunaley.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback