Middag

Lena är galet trött idag vill jag lova. Började dagen på dagis även idag. Inskolningsdag numero dos, och det gick fina fisken. Hon hade lite mer koll på mamman idag, men det gick kanonbra. Hon har redan fått en liten beundrare på dagis min vackra dotter. En liten Lukas, som också skolas in nu, hade pratat om Milla igår när han kom hem. Sött ♥ I morgon skall vi sova över på dagis Milla och jag för att se hur hon klarar det, men jag har inga tvivel. Känns bättre och bättre för var dag, och det känns tryggt i hjärtat. När vi kom hem så blev det sängen för Oss båda. Semester tar på krafterna och jag sov i timmar. Jag är så kär i mitt nya sovrum ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback